Julia op reis! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Julia - WaarBenJij.nu Julia op reis! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Julia - WaarBenJij.nu

Julia op reis!

Blijf op de hoogte en volg Julia

06 September 2016 | Nederland, Asten

Hoi allemaal,

Het is eindelijk zo ver! Mijn backpack is gepakt, mijn to-do-list is bijna afgevinkt en ik heb afgelopen week afscheid genomen van verschillende lieve mensen om mij heen. Over nog geen 24 uur zit ik in het vliegtuig naar Australië. Ik start met enkele dagen Sydney en zal daarna richting de Oostkust reizen. Waar ik daarna naar toe zal gaan zien we dan wel weer! In ieder geval staat Nieuw Zeeland ook nog op de planning. Na ongeveer 3 maanden zal ik vanuit Christchurch weer terug vliegen naar Nederland.

Via deze weg zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van al mijn avonturen.

Veel liefs, Julia

  • 10 September 2016 - 16:17

    Fiona:

    Jaa Julia kom maar op met je verhalen, avonturen en jaloersmakende foto's! Ik kan in ieder geval niet wachten :D Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 5743

Voorgaande reizen:

07 September 2016 - 07 December 2016

Julia op reis!

Landen bezocht: